Un album in trei melodii…


In cadrul emisiunii Hai – Hui prin Sufletul Folkului de luni 28 martie 2016, la rubrica „Un album in trei melodii” va voi readuce in atentie, LP-ul lui Stefan Hrusca  – „Urare Pentru Indragostiti” – lansat in 1986 la Casa de discuri Electrecord. Stefan Hrusca

Stefan Hrusca: „Cenaclul Flacăra mi-a schimbat destinul! Fără acest episod, cred că eram şi acum învăţător la Borşa, la Şcoala nr.1 Gară! Relaţia mea cu Adrian Păunescu a fost una mult mai specială, zic eu, faţă de alţii. începutul vieţii mele de artist a fost marcată de Adrian Păunescu: el a fost cel care mi-a întins o mână şi mi-a dat voie să cânt pe scena Cenaclului, scenă care m-a creat şi m-a consacrat. În momentul în care eu am simţit nevoia să-mi sărbătoresc 25 de ani de carieră, în 2007, l-am sunat şi l-am invitat la spectacolul pe care îl aveam la Sala Teatrului Naţional. A acceptat cu o bucurie imensă. Nu ne mai întâlnisem pe scenă din ’83, când am părăsit Cenaclul. Acel spectacol a constituit pentru mine un fel de recunoştinţă pe care i-o port.” – interviu acordat ziarului Gazeta romaneasca in 2012.

Albumul „Urare Pentru Indragostiti”  a fost realizat pe versuri de Dan Verona si Radu Stanca. Aranjamente muzicale Mircea Dragan.

Piesele de pe LP:

  • Copacul Indragostit versuri Dan Verona
  • Vara Promisa versuri Dan Verona
  • Ochii Tai versuri Dan Verona
  • Urare Pentru Indragostiti versuri Dan Verona
  • Nunta De Flori versuri Dan Verona
  • Balada Stelei Duble versuri Dan Verona
  • Numai Noaptea versuri Radu Stanca
  • Ninge La Fereastra versuri Dan Verona
  • Frunze versuri radu Stanca

Lp-ul a aparut si in format caseta, cu doua piese in plus – Balada unui fost soldat  si O singura speranta versuri Dan Verona.

Stefan Hrusca – Vara promisa

 

Lasă un comentariu