Un album in trei melodii: Vasile Seicaru ”Citeste numai la final – 1991”


LP aparut in 1991 la casa de discuri ELECTRECORD, este primul LP al lui Vasile Seicaru aparut dupa revolutie.
Iata ce scrie cantautorul pe site-ul sau despre acest LP:
”Am cateva cantece frumoase pe acest disc! E primul dupa revolutie! Am colaborat atunci cu unul dintrecei mai buni chitaristi din Romania, care imi este prieten si azi: Nutu Olteanu, astazi in Suedia mi se pare, dar care vine des in tara!
Tot aici am inceput colaborarea si cu Cristian Dumitrescu Blendea (acum in Danemarca), mare instrumentist si om de muzica!
In acea perioada am cunoscut-o pe poeta Mala Barbulescu (acum in Paris), cu care am facut cateva cantece foarte frumoase si am mai si ramas buni si astazi!
Coperta este realizata de Traian si Irina Prosan, artisti fotografi!”

 

A1 Fără Tine versuri George Tarnea
A2 Ninsorile Din Gări versuri Mala Barbulescu
A3 Vineri 22 versuri Mala Barbulescu
A4 Cireșar versuri Mala Barbulescu
B5 Rămîi Cu Bine versuri Dan Verona
B6 Noapte Fără Anotimp versuri Mala Barbulescu
B7 Citește Numai La Final… versuri Vasile Seicaru
B8 Lumină versuri Vasile Seicaru
B9 Biletul De Tren versuri Mala Barbulescu

 

Aranjamente Instrumentale – Cristian Dumitrescu (tracks: A1, A2, B6), Mircea Drăgan(tracks: A3 to B5, B7 to B9)

Grafica – Traian Prosan

Maestru De Sunet – Theodor Negrescu

Au Colaborat – Cristi Alivej (tracks: A4, B8, B9), Cristian Dumitrescu (tracks: A1), Nuțu Olteanu* (tracks: A3)

Înregistrări muzicale și mixaje efectuate în perioada ianuarie 1990 – noiembrie 1991

In anul 1992, LP a aparut si sub forma de caseta, editata tot de casa de discuri ELECTRECORD.

Lasă un răspuns

