Melodia zilei !


Alexandru Andries – Clipa mea

Piesa de pe album: Alb Negru (1999) 

Muzica si versuri Alexandru Andries

În dormitor era curat
Şi, poate, numai lîngă pat
Era uşor de observat
Cum praful se-aşeza,
De la ţigara ta,
Un punct prea luminos,
Aşa cum toate-mi ies mereu pe dos…

Te-ai prefăcut că nu-i tîrziu
Şi că nu vezi cît de pustiu
Era oraşul – un sicriu
Din sticlă şi beton,
Reclame de neon
Te-au dus spre casa mea,
Un alt loc din care mîine vei pleca…

În parc, pe bancă, era frig,
Puteam, dac-aş fi vrut, să strig,
Da’ n-avea nici un rost să strig,
Tot n-ai fi auzit,
În zgomotul cumplit
Din staţia de tramvai
Şi-atîţi cîţi ţi-au mai spus ca mine „hai !”

În hol m-ai întrebat, încet,
Cu ochii ţintă în parchet,
Dacă n-aveam nici un regret
Sau altceva special
În zgomotul egal
Al ploii pe asfalt
Ca o perdea de perle şi bazalt.

Cînd, dintr-un gest, te-ai dezbrăcat,
Peste cearşaful alb din pat,
Un alb şi mai imaculat
S-a aşezat uşor
Ca ceaţa sub un nor…
Erai altcineva;
Ţigara doar în cameră ardea…

Te caut încă şi acum
În praful aşezat pe drum,
În urmele-nvelite-n scrum
La mine pe balcon,
În cărţi de telefon,
Da’ nu eşti nicăieri
Şi vin spre mine-aşa de multe seri…

Te văd cînd dorm cum vii mereu,
Te-aşezi chiar lîngă patul meu
Şi ştiu că-ţi vine-aşa de greu
Să-mi spui ce-ar fi de spus,
De mult e timpul dus
Şi de-aia nici nu spui:
E clipa mea cînd eşti a nimănui…

Un gând despre &8222;Melodia zilei !&8221;

  1. „Si vin spre mine așa multe seri” Cu lună plină, fără temeri? Pe tărmul timpului trecut… Zace trupul meu de căzut, Infrânt în zborul spre albastru. Atinge-l! Și ai să simți cum zbori Spre fluturi albi, nemuritori. Și din trupul meu înfrigurat, întins Va răsări lumina cu albul pur, nestins. Și vom umbla ca beți spre răsărit. Spre cerul tău din alte seri, înalbăstrit…

Lasă un răspuns

