Astazi e ZIUA TA !


Emeric Imre

La multi ani, Emeric Imre !

– Hai, iubito –

Muzica: Emeric Imre
Versuri: Emeric Imre

Colaboratori:
Jimi El Laco – Vioară, chitară, orchestrație
Sebastian Lazăr – Percuție
Liviu Sorescu – Pian
Emeric Imre – Vocal, chitară acustică, muzică

Emeric Imre – Hai, iubito

Vin zăpezile-napoi
Trup din umbra cerului
Fulgii sparg petale moi
Din alba floare-a gerului
Iar nechează caii goi
Din colinde adăstând
Tot argintul din ninsori
Se aude coborând

Hai iubito, vine iarna
Hai iubito, vine iarna
Hai colindă-mi inima
Hai trezeşte-mi dragostea

Scutură-te de ninsori
Adu-mi iarna de prin stele
Pune-mi inima în nori
Să colinde zile grele
Nu uita de dimineţi
Când zăpada luminează
Brazii-mpodobiţi zâmbesc
În cerul ce se-nseninează

Hai iubito, vie iarna
Hai iubito, vine iarna
Hai colindă-mi inima
Hai trezeste-mi dragostea

Fuge timpul liniştit
În adâncul vieţii noastre
Fulguiala zorilor
Cerne clopoţei în glastre
Haide iarna, îngheaţă tot
Şi tristeţi şi bucurii
Linişteşte liniştea
Ninge-ţi calmă ciucurii

Hai iubito, vine iarna
Hai iubito, vine iarna
Hai colindă-mi inima
Hai trezeşte-mi dragostea

Lasă un răspuns

