Melodia Zilei !


Nicu Alifantis 2

Nicu Alifantis – Tatuaj

Muzica – Nicu Alifantis

Versuri – Dinu Olăraşu

Într-un cuvânt
am încăpea amândoi.
Şi alţii la fel ca noi,
dar sub jurământ.
Într-un roman,
scris chiar pe pielea mea,
ai respira şi tu,
nu ştiu… cumva!

Şi-am fi traduşi
chiar şi la ruşi.
Chiar şi-n sparga urbană,
pe la Shanghai,
într-un hui-hai,
în contemporană.

Şi ba mai mult,
într-o silabă legaţi,
de parcă-am fi vinovaţi
de prea mult tumult.
Într-un eseu
despre tu, despre eu,
ne-am strâmtora cumva,
am coabita.

Şi-am fi traduşi
chiar şi la ruşi.
Chiar şi-n sparga urbană,
pe la Shanghai,
într-un hui-hai,
în contemporană

O literă numai
dacă-ar fi,
eu te-aş citi.
Tu m-ai rosti.

Lasă un răspuns

