O melodie de seara …


Cristi Buica

Cristian Buica – Noapte de aur

Versuri: Pompiliu Preotesoiu și Criatian Buica !
Muzica: Cristian Buica

Va propun prieteni ca în astă seară
Să rămână cerul peste noi curat
Nici o stea să plângă, nici o stea să moară
Să lăsăm lumina cum a fost odat’.

R: Noapte de aur, noapte de dor
Viata mă cheamă si mă înfior.
Noapte de aur, noapte acum,
Noapte de şoapte, vise si scrum.

La un colt de stradă cum vedeti prea bine
Stau îndrăgostitii, ce frumos decor,
Luna îşi cerne versul în viitorime
Lumea e a noastră, dar mai e si a lor.

Într-o discotecă dintr-o suburbie
Universul poate fi oprit in loc
Dintr-o nu ştiu care veche galaxie
Vin cosmonauţii şi se pun pe joc.

Aş cânta într-una fără de zăbavă,
Dar se face noapte peste visul meu
Cântecul îmi pleacă-n lume pe bârzavă
Inima mea este lângă voi mereu.

Lasă un răspuns

