Picatura de Poezie si Folk !


Adrian Paunescu – Destin, cand vine toamna

Mi-a cazut pe gura frunza Adrian Paunescu
Unui ultim arbor frant
Moare vara, moare vara
Si vine toamna pe pamant
Ia-ti pe umeri haina groasa
Ia-ti flanelul tau rasfrant
Moare vara, moare vara
Si vine toamna pe pamant

Desfrunziri, eu mai mor, tu mai mori
Infrunziri si-nviem uneori
Nu-mi ajungi
Si n-avem timp in fiecare scurta zi
Asteptam nopti mai lungi
Sa ne putem si noi iubi

Mi-a cazut in noapte mana
Cand am vrut sa te descant
Moare vara, moare vara
Si vine toamna pe pamant
Unde e caldura verii
Pasii nostri unde sunt
Moare vara, moare vara
Si vine toamna pe pamant

Cristian Buica si Tatiana Stepa – Destin, cand vine toamna

Lasă un răspuns

