O melodie de seara …


Vasile Seicaru

Vasile Şeicaru – Gri, gri, viaţă gri

Muzica: Vasile Șeicaru
Versuri: Vasile Șeicaru

Nici târziu nici prea devreme
Nici prea-ncet dar nici cu zor
Uşa grea a casei mele am închis-o cu-n zăvor
De se-aud pe strada mare
Paşi din vale paşi din deal
De mai simt de la ferestre ochi ce trage matinal

Refren: Gri, gri, viaţă gri
Nu te-aştept, nu mai veni
Şi nici tu tristeţe rea
Nu veni pe strada mea
Şi nici în inima mea
Bis

Că de sus din primărie vin răspunsuri la scrisori
Mic Paris curat oglindă, Bucureştiul în culori
Iată regăsesc lumină şi o lume foarte gri
Prin dughene şi palate, cazino şi puşcării

Se făcea că ai o casă, două camere pe hol
Hei băiete e doar visul, visul acesta este gol
Despre locul tău de muncă poate măine îmi spui ceva
De mai ai putere-n tine când prea mică-i pâinea ta

Despre libertatea presei, ea există semnu-i clar
Dar păcat că astăzi omu-i trist, sărac, citeşte rar
Nici nu pun la îndoială nici nu judec cu păcat
Dacă am sperat în bine să trăiesc cu-adevărat

Lasă un răspuns

