Melodia Zilei !


Vasile Mardare

Vasile Mardare – Am sa te iubesc

Muzica & interpretare: Vasile Mardare
Text: Sorin Poclitaru

Am să te iubesc desăvârșit.
Ca pe o minune întâmplată;
Vieții dăruită sau furată..
Am să te iubesc cum n-am iubit

Am să te ating cum n-am știut..
Voi citi cu degetele mele
Ca un orb mici litere pe piele..
Si-am să-nvaț cu ochii să sărut

Am să-ți scriu cum încă n-am mai scris
Versuri albe ca un fel de rouă
și-ascultându-ți inima cum plouă..
Am să te iubesc cum ți-am promis

Am să te iubesc cum n-am iubit
și cum n-am să mai iubesc vreodată
Tu,frumoaso, cea mult căutată
Tu,cea imposibil de găsit

Lasă un răspuns

