O melodie de seara …


Vali Serban

Vali Serban – Călător

Versuri: Vali Șerban

Călător

Cu soarele-n ochi ma salt din tarana
Prin vis trecut prin roua scaldat
Sub cerul senin un gand bun ma mana
Sa fiu rau sau ce-mi este dat

Refren:

Cu el colind cantand iar prin lume
In jurul meu nu-i nimeni plangand
Tristetea-i dusa, valul e-n spume
Si-un crin imi tine loc de cuvant, de cuvant, de cuvant

Aaaaaa, eeeeiiii

Curate-mi sunt si visul si gandul
Prin iarba alerg si iarba-i ocean
E sufletul panza, vreau s-adun vantul
Sa zbor pe-un val nazdravan

Refren

Mirosul ierbii imi umple iar pieptul
Cand umbre mari se-ntind in amurg
Indemnul curat din vis mi-asteptu-l
Iar norii rari prin ochii mei curg

Aaaaaa, eeeeiiii

Un gând despre &8222;O melodie de seara …&8221;

Lasă un răspuns

