Cantece de munte


Cati, Alexa si Ana – U-iu-iui, bradui, bradui

1. Uiuiui brădui, brădui, măi
Trili lili lila
Sus la munte să mă sui, măi
Trili lila

R: Să mă sui, să mă cobormaxresdefault
Pân’ la mândra la izvor
Pân’ la mândra la izvor, măi
Trili lili lila

2. Mă sui pe-un bolovan, măi
Trili lili lila
Şi strigai la un cioban, măi
Trili lila

R: Să-şi întoarne oile
Să nu mân’ce florile
Să nu mân’ce florile, măi
Trili lili lila

3. Oile nu le-o-nturnat
Trili lili lila
Florile mi le-o mâncat
Trili lila

R: Supărată-i mândra mea
Cum să mă mai duc la ea
Cum să mă mai duc la ea, măi
Trili lili lila

4. Dă-o-ncolo, supărare
Trili lili lila
Şi vino cu mine-n vale
Trili lila

R: Colo-n vale la izvor
Ca să te sărut cu dor
Ca să te sărut cu dor, măi
Trili lili lila

 

Lasă un răspuns

