Astazi e ZIUA TA !


Walter Ghicolescu

La multi ani, Walter Ghicolescu !

– Nu-mi spune – 

Nu-mi spune că totu-i risipă
Iluzie arsă-n zadar
Redă-mi răsuflarea în pripă
Şi lasă-mi speranţa măcar
Nu-ntoarce privirea în taină
Nu-ţi pune nădejdea-ntr-un pas
În fiece nastur’ din haină
Un fir de-amintire-a rămas

R: Hai, fă-te comodă-n fotoliu
Înfruntă-ţi tendinţa spre „nu”
Renunţă, te rog, la orgoliu
Şi cântă-mi din nou „voulez-vouz”

2. Vorbeşte-mi de lună, de stele
De tot ce-ţi plăcea până ieri
Cu mâinile-n mâinile mele
Cu noi şi-nzecite puteri
Din buzele-ntoarse spre tine
Soarbe-mi dorinţa dintâi
Hai vino, ca ieri, lângă mine
Nu-mi spune că pleci, mai rămâi

 

Lasă un răspuns

