O melodie de seara …


dinu olarasu

Dinu Olarasu – Camera cealalta

Muzica si versuri Dinu Olarasu

Când trenurile nu mai pleacă de la gară,
Iar avioanele nu se ridică de la sol,
Când n-am cu ce să mai ajung la tine,
Îmi vine de pe bloc să sar în gol.

Când marinarii se-ancorează-n larg,
Taximetriștii au rămas fără volan,
Când n-am cu ce să mai ajung la tine
Și plâng ca la un film irakian…

Atunci m-apucă disperarea,
Mai bine aș chema salvarea.

Dar uit mereu că tu (tu) ești lângă mine (lângă mine),
Pe toate vreau, chiar vreau să le las baltă.
Dar uit mereu că tu (tu) ești lângă mine (lângă mine),
Chiar lângă mine, ești în camera cealaltă.

Când nu am bani să trec nici strada1
Iar grijile din nou m-apasă,
Când n-am cu ce să mai ajung la tine
Și nici la mine acasă.

Când totul mi se pare doar o glumă
La care nu mai râd decât cei mici,
Când n-am cu ce să mai ajung la tine,
Iar tu nu știi că sunt aici…

Atunci m-apucă disperarea…
Mai bine aș chema salvarea.

Dar uit mereu că tu (tu) ești lângă mine (lângă mine),
Pe toate vreau, chiar vreau să le las baltă.
Dar uit mereu că tu (tu) ești lângă mine (lângă mine),
Chiar lângă mine, ești în camera cealaltă.

Un gând despre &8222;O melodie de seara …&8221;

Lasă un răspuns

