Eminescu !


eminescu-cu-steag

Mirela Atudorei – Rãsai asupra mea

Versuri : Mihai Eminescu

Muzicã si interpretare : Mirela Atudorei

Rasai asupra mea, lumina lina,  Mirela Atudorei
Ca-n visul meu ceresc d-odinioara;
O, maica sfanta, pururea fecioara,
In noaptea gandurilor mele vina!

Speranta mea tu n-o lasa sa moara
Desi al meu e un noian de vina;
Privirea ta, de mila calda plina,
Induratoare-asupra mea coboara.

Strain de toti, pierdut in suferinta
Adanca a nimicniciei mele,
Eu nu mai cred nimic si n-am tarie.

DA-mi tineretea mea, reda-mi credinta
Si reapari din cerul tau de stele
Ca sa te-asor de-acum pe veci, Marie!

 

Lasă un răspuns

