Eminescu !


Nicu Alifantis – Kamadeva

Muzica Nicu Alifantis Nicu Alifantis

Versuri Mihai Eminescu

Cu durerile iubirii
Voind sufletu-mi să-l vindec,
l-am chemat în somn pe Kama –
Kamadeva, zeul indic.

El veni, copilul mândru,
Călărind pe-un papagal,
Având zâmbetul fațarnic
Pe-a lui buze de coral

Aripi are, iar în tolbă-i
El păstrează, ca săgeți,
Numai flori înveninate
De la Gangele măreț.

Puse-o floare-atunci-n arcu-i,
Mă lovi cu ea în piept,
Și de-atunci în orice noapte
Plâng pe patul meu deștept…

Pyar do, pyar lo…
(Dăruiește dragoste, primește dragoste…)

Cu săgeata-i otravită
A sosit ca să mă certe
Fiul cerului albastru
Și-al iluziei deșerte.

Cu durerile iubirii
Voind sufletu-mi să-l vindec,
l-am chemat în somn pe Kama –
Kamadeva, zeul indic.

Om Kama Pujitayei Namaha
Om Kama Pujitayei Namaha
(Să îl contemplăm pe Kama, Zeul Dragostei).

Lasă un răspuns

