O melodie de seara …


Victor Socaciu

Victor Socaciu – Langa inima imi stai

Langa inima imi stai,
Cum stateai candva in rai,
Domnul fara sa m-astept
M-a ochit cu tine-n piept
Si de-atunci in piept te simt
Ca pe-un glonte de argint,
Iadul despartind de rai,
Langa inima imi stai!
Sa te scot din viata mea
Doctori mari am cautat,
Insa toti au renuntat,
Ca de inima erai
Prea aproape si mi-au spus
Domnul te-ar putea salva
Domnul insa nu voia!

Dar cand e frig si e tirziu,
Cu tine-s fericit sa fiu
Si-n noaptea lumii sa te-alint
Iubito, glone de argint!

Langa inima imi stai
Ca intr-un jilt de catifea
Sa te uit am vrut candva
Insa de tristetea ta
Inima s-a-ntunecat,
Ca un vechi pierdut regat
Si-am inteles ca nu e dat
Sa impartim aceeasi stea.

Dar cand e frig si e pustiu,
Cu tine-s fericit sa fiu
Si-n noaptea lumii sa te-alint
Iubito, glonte de argint!

Langa inima imi stai…
Si sunt vazut ades ducand
Doua umbre pe pamant,
Una este umbra mea,
Alta este umbra ta,
Subtire umbra stralucind
De glonte dulce de argint.

Lasă un răspuns

