Melodia Zilei !


cosmin-vaman-si-alexandra-andrei

Alexandra Andrei si Cosmin Vaman – Intruna

Muzica si versuri: Cosmin Vaman

Inima mea – toti au ceva cu ea,
Toti incearca sa o vanda ca pe o marfa cautata
Pe o felicitare sau o cutie cu ciocolata
Inima mea nu arata asa
Stii bine ca n-o vezi cum arata desenata
Nu e vesela si nici colorata

Si in camera mea unde nu ma poti vedea
Zilele nu sunt atat de grele ca in camerele inimii mele

In una de cand ai plecat e pustiu
In alta ma ascund cand de mine nu vreau sa stiu
Una e acolo cand mi-e greu
Si intr-una se aude doar numele tau

In una e pustiu
In alta ma ascund cand de mine nu vreau sa stiu
Una e acolo cand mi-e greu
Si intr-una se aude intruna doar numele tau

Inima mea – cateodata citesc depre ea
Si asa am aflat de ce ma bate la cap tot mereu

Ea de fapt te poarta prin sangele meu
Dar – inima mea – uneori nu ma recunosc in ea
Parca bate oarecum in ciuda mea
Incat incep sa cred ca e totuna cu a ta

Si in camera mea, unde nu ma poti vedea,
Zilele nu sunt atat de grele ca in camerele inimii mele

In una de cand ai plecat e pustiu
In alta ma ascund cand de mine nu vreau sa stiu
Una e acolo cand mi-e greu
Si intr-una se aude doar numele tau

In una e pustiu
In alta ma ascund cand de mine nu vreau sa stiu
Una e acolo cand mi-e greu
Si intr-una se aude intruna, se aude intruna, se aude intruna,

se aude intruna, se aude intruna doar
numele tau.
Lasă un răspuns

