Picatura de Poezie si Folk !


Gheorghe Azap – Opreste-ma la tine

Opreste-ma la tine, când o sa-mi vina criza Gheorghe Azap
De a pleca departe far’ aparat de bord –
Ascunde-mi pijamaua, cravata sau valiza,
Cu lacrimile tale adu-ma de acord.

Aprinde-încaltamintea, ce drumului o cere
Cu gânduri înnodate si pumnul pe toiag
Si din tulpina alba a boiului de miere
Fa-mi piedici iscusite, sa mor la tine-n prag.

Ia-mi penele din aripi, când numai lânga tine
Regenerez sorbindu-ti mirozna din pafta –
Sopteste-mi indulgente hristo-elefantine
Si leaga-ma de scaun cu anemia ta.

Ajuta-ma o clipa, când zorile ma striga
Saruta-ma domestic, sau crâncen, ca un drog
Mai fierbe niste lapte, mai fa-mi o mamaliga,
Opreste-ma la tine – opreste-ma, te rog.

Pasarea Colibri – Opreste-ma la tine

 

Lasă un răspuns

