Nicu Alifantis ~ Randuri, ganduri despre Florian Pittis !


Randuri, gânduri, trairi, sentimente…

Motu Pittis in gândul frumos al lui Nicu Alifantis! 

Multumiri cu drag si recunostinta!

 

Nicu Alifantis

Gând de primăvară
 
„De câte ori mă gândesc la Florian Pittiș, cel pitit în Floriile unei duminici primăvăratice,
îmi dau seama ce mare sărbătoare a existenței mele a fost întâlnirea cu acest om.
A fost undeva, cândva și așa va fi întotdeauna.”
Florian Pittis si Nicu Alifantis
 

Nicu Alifantis – Florian Motu Pittis

Florile albe si

lacrimile planse-n roua, imi par

ofrande mult prea putine.

Ramura asta privind langa el

inima-mi face mai repede sa bata.

Acacia sa fie?

N-as vrea si totusi…

 

Ma trece un fior.

O, Doamne, cand ma gandesc ca doar

Tu hotarasti cand vietii-i pui

un punct.

 

Prietene,

iertare-ti cer, ca pentru o vreme

tacerea se va asterne

timida peste noi.

Ingenuchez in fata ta

si-ti spun in soapta ca te iubesc ca pe un frate!

01.10.2013

(Poezie din volumul „ALIFANTIS FaceCarte” – 2016)

Pasarea Colibri – Vinovatii fara vina

 

 

 
 
Lasă un răspuns

