O melodie de seara …


maria-magdalena-danaila

Maria Magdalena Dănăilă – Prea târziu 

Muzica, versuri, interpretare Maria Magdalena Dănăilă
Orchestraţie Mihai Popean
Chitara solo : Jimi Laco

Prea tarziu

Soapta frunzelor rasfira iar

Ganduri aruncate in sertar

Tresar in noapte si zambesc

Ma trec adanci fiori

Cand din nou la tine ma gandesc

Zi de zi ai fost in jurul meu

Ai fost mangaiere-n ceasul rau

Intelegeai, zambind tacut

Cand tresaream in geamat mut

Acum lacrimile nu ma mai ajung

Acum ganduri albe sufletu-mi aprind

E chipul tau scanteie-n noapte

M-am trezit si e firesc

Mai ramane doar sa-ti spun…

Clipele se scurg iar eu renasc

Ca un foc ce-asteapt-un ultim vreasc

Acum nimic nu e pierdut

Desi o teama

M-a cuprins privind iar spre trecut

N-am crezut nicicand c-am sa orbesc

Sa nu stiu pe cine sa iubesc

Ai fost candva un gand anost

Te stiu aproape pe de rost

Acum lacrimile nu ma mai ajung

Acum ganduri albe sufletu-mi aprind

E chipul tau scanteie-n noapte

M-am trezit si e firesc

Mai ramane doar sa-ti spun…

Lasă un răspuns

