O melodie de seara …


Valeriu Sterian

Valeriu Sterian – Te port in gand

Ma urmareste-un gand
Si parc-as vrea sa scap
De obsedanta lui prezenta,
Sa il scot din cap,
Da’ vezi, problema nu-i usoara,
E delicata, zau,
Si nici n-as vrea sa fac ceva
Si-apoi sa-mi para rau!
L-as alunga, la o adica,
Probabil foarte greu,
Da’ tocmai tu esti gandul care
Ma chinuie mereu…
Te port in gand
Te port in gand
Te port in gand
Te port in gand…

Atunci de ce sa ma framant,
Ba chiar sa-mi para bine
Ca am asa un gand frumos
Ce seamana cu tine…
Mai bine-as incerca sa-l tin
In suflet si in cap,
De obsedanta lui prezenta
Sa nu mai pot sa scap,
Da, cred ca asta am sa fac
Si, fara ezitare,
Am sa te port in gandul meu
Din ce in ce mai tare!
Te port in gand
Te port in gand
Te port in gand
Te port in gand…

Lasă un răspuns

