Melodia Zilei !


Adi Bezna

Adi Bezna – N-am știut

Muzica Adi Bezna

Versuri Sorin Poclitaru

N-am ştiut
Eu n-am ştiut că zânele sunt vii
Ca râd şi că ascultă poezii
Că au gene lungi şi ochii-i au verzui
Că au miros de toamnă şi gutui.

Eu n-am ştiut că zânele sunt mici
Că se alintă ca nişte pisici
Când nopţile de vară se sfârşesc
Eu n-am ştiut că zânele iubesc

Eu n-am ştiut că zânele pot plânge
Că, sub o vorbă crudă, se pot frânge
Că sufletul de zână le e viu
Eu n-am ştiut atâtea, acum ştiu

Eu n-am ştiut că zânele se joacă
Şi n-am ştiut că, dintr-o joacă, pleacă
Spre alte veri mai calde, mai senine
Eu n-am ştiut că seamană cu tine.

Lasă un răspuns

