Picatura de Poezie si Folk


DINU OLARAŞU

Pur şi simplu

Versuri si muzica – Dinu Olarasu

Da, iată e pur şi simplu un curcubeu !
Mă leagă bine uneori de Dumnezeu.
Da, iată e pur şi simplu un curcubeu !
Mă leagă bine uneori de Dumnezeu.

Puteţi să râdeţi, să faceţi glume,
Să nu vă placă povestea mea.
Şi să fiţi răi acolo în lume.Dinu Olarasu 2
Răii sictiţi în lumea cea rea.

Da, iată e pur şi simplu un curcubeu !
Mă leagă bine uneori de Dumnezeu.
Da, iată e pur şi simplu un curcubeu !
Mă leagă bine uneori de Dumnezeu.

Puteţi să-mi întoarceţi spatele iarăşi
Şi iar pe corăbii să mă alungaţi,
Să-mi puneţi un zid de jur împrejur,
Să nu, nu… mă ascultaţi.

Da, iată e pur şi simplu un curcubeu !
Mă leagă bine uneori de Dumnezeu.
Da, iată e pur şi simplu un curcubeu !
Mă leagă bine uneori de Dumnezeu.

Lasă un răspuns

