Cantece de munte


Ţapinarii – Cântec de munte

Iti amintesti ultima oara cand ai vazut cerul instelat
nu cel desenat
cu stele verzi fosforescente
pe care-l vezi din pat
iti amintesti ultima oara cand ai baut
apa de izvor
o sa-mi spui la mall
am vazut si reclama la televizor

asa ca pune-ti pantofii cu toc
te scot la munte15 Tapinarii
e seara latino la disco in Sinaia
sopteste-mi sezual la ureche

ca e minunat sa tragi din tigara la aer curat
iti amintesti prima intalnire cand te-am scos
la gratar
ti-am daruit un ursulet de plus
tu erai imbracata in bio in treningul verde de fas
iti amintesti ce fericiti eram in dacia
in dacia papuc
aruncam in apa sticle goale
pe rimturi orientale
asa ca pune-ti pantofii cu toc
te scot la munte
e seara latino la disco in Sinaia
sopteste-mi sezual la ureche
ca e minunat sa tragi din tigara la aer curat

Lasă un răspuns

