„Eminescu n-a existat. A existat numai o ţară frumoasă La o margine de mare…”


mirela atudorei

EMINESCU

 

 

 

 

 

 

Mirela Atudorei – Rasai asupra mea 

Versuri : Mihai Eminescu

Muzicã si interpretare : Mirela Atudorei

 

Răsari asupra mea, lumină lină,

Ca-n visul meu ceresc d-odinioară;

O, maică sfântă, pururea fecioară,

În noaptea gândurilor mele vină.

 

Speranţa mea tu n-o lăsa să moară

Deşi al meu e un noian de vină;

Privirea ta de milă caldă, plină,

Îndurătoare-asupra mea coboară.

 

Străin de toţi, pierdut în suferinţa

Adâncă a nimicniciei mele,

Eu nu mai cred nimic şi n-am tărie.

 

Dă-mi tinereţea mea, redă-mi credinţa

Şi reapari din cerul tău de stele;

Ca să te-ador de-acum pe veci, Marie!

 

 

Lasă un răspuns

