O melodie de seara …


Dinu Olarasu 2

 

 

Dinu Olarasu – Tu nu mai esti cum erai

Muzica si versuri Dinu Olarasu

Iarna va veni, ca altă dată, cerul cald întotdeauna

Cei mai singuri vor visa în gară, deasupra luna…

Am să văd doi îngeri în parcare, poate doar cântăreţi

Casa de pe colţul străzii va avea culoarea unei dimineţi

 

Dar tu nu mai eşti cum erai cândva

Nu…Tu nu mai eşti cum erai când erai a mea

Tu nu mai eşti cum erai cândva

Tu nu mai eşti cum erai când erai a mea

 

O să mi se pară, uneori, prin zăpada albă că te zăresc

O să mi se-arate chipul tău nepământesc

Iarna va veni, ca altă dată, adevărul va îngenunchia minciuna

Cei mai singuri vor visa în gară, deasupra luna…

 

Dar tu nu mai eşti cum erai cândva

Nu…Tu nu mai eşti cum erai când erai a mea

Tu nu mai eşti cum erai cândva .

Tu nu mai eşti cum erai când erai a mea

 

Clopotele au să bată iar, fără-ntârziere, ca de obicei

Telefonul va suna la fel – unu, doi, trei

O să ascultăm aceleaşi glume, o să râdem toţi la fel de mult

Şi-o să ni se pară că-i la fel ca în trecut

 

Dar tu nu mai eşti cum erai cândva

Nu…Tu nu mai eşti cum erai când erai a mea

Tu nu mai eşti cum erai cândva

Tu nu mai eşti cum erai când erai a mea

Lasă un răspuns

