O melodie de seara …


Vasile Seicaru

 

Vasile Seicaru – Nici n-am stiut, nici n-am aflat

Muzica si versuri Vasile Seicaru

Întrebare: „de ce?”
Întrebare: „de când?”
Între mare și cer, și gând!

Mai ai vreme să vii,
Mai ai vreme să știi
Pe ale lumii căi pustii!?

Nici n-am știut, nici n-am aflat
Când ai venit, când ai plecat,
Dar știu, mai devreme, mai târziu,
O lumină o să fiu… în calea ta!
Din cer, dintr-un rai uitat de stea,
Steaua mea, steaua ta, pe undeva!

Întrebare de pus
Și o cruce de dus,
Și-o privire spre cer… în sus!

Mai ai vreme să vii,
Mai ai vreme să știi
Pe ale lumii căi pustii!?

Nici n-am știut, nici n-am aflat
Când ai venit, când ai plecat,
Dar știu, mai devreme, mai târziu,
O lumină o să fiu… în calea ta!
Din cer, dintr-un rai uitat de stea,
Steaua mea, steaua ta, pe undeva!
Nici n-am știut,
Nici n-am aflat
Când ai venit,
Când ai plecat,
Nici n-am știut,
Nici n-am aflat
Când ai venit,
Când ai plecat,
Mai ai vreme să vii,
Mai ai vreme să știi,
Mai ai vreme să vii,
Mai ai vreme să știi,
Nici n-am știut,
Nici n-am aflat
Când ai venit,
Când ai plecat…

Lasă un răspuns

