Picatura de Poezie si Folk


Camelia Radulian – Orasul unde tace Dumnezeu

În urma noastră e un rest de ieri,
Oraşele-au plecat cu două trenuri
În iarna mea, şi duc spre nicăieri
Îmbrăţişarea ta din alte vremuri.

Aş fi putut să nu-mi mai amintescCamelia Radulian 2
Mi-ai şters, plecând, scrisorile şi trupul
De trupul tău de ieri şi de sărutul
Din care, azi, doar umbre te vestesc.

Aş fi putut să uit şi să nu ştiu.
Statui de gol şi gol de paşi pe stradă
Doar ochii mei, pe urlet de zăpadă,
Doar tu, prin ei, şi vântul pământiu.

Aş fi putut să mi te tac în gând,
Să mi te plec , să mi te-nchid în ziduri
Cum m-ai plecat şi tu, pe triste riduri.
În lutul meu, de tine, mă scufund.

Să mi te plec şi să te tac, mi-e greu.
Rămână acest cântec despre tine
Să ducă-n vânt vagoanele pe şine
Şi-oraşul unde tace Dumnezeu…

DAN PANTIS – Orasul unde tace Dumnezeu

versuri : Camelia Radulian
orchestratie: Jimi El Laco
editare video: Camelia Radulian

Lasă un răspuns

